جراحی زیبایی پلک در اصفهان
نوشته شده توسط : خانم نویسنده

نکاتی درباره جراحی زیبایی پلک

 

جراحی پلک در اصفهان یا بلفاروپلاستی یکی از رایج ترین عمل های زیبایی محسوب می شود و به جرات می توان گفت که پس از جراحی بینی در سراسر جهان طرفداران بی شماری پیدا کرده است. به طور کلی، این عمل با هدف حذف افتادگی و پف پلک که اغلب به دلیل عوامل ژنتیکی، افزایش سن و در برخی موارد عوامل محیطی مانند قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش، تغذیه نامناسب و غیره است انجام می شود. حال لازم به ذکر است که جراحی زیبایی پلک دوبل فقط برای رفع شرایط فوق کاربرد دارد و نمی توان از آن برای بهبود شرایط زیر استفاده کرد:

رفع افتادگی ابروها
حلقه های سیاه دور چشم را از بین ببرید
چروک های اطراف پلک و بین ابروها را از بین می برد

 

چه اقداماتی قبل از جراحی زیبایی پلک باید صورت گیرد؟

 

متقاضیانی که برای جلوگیری از عوارض احتمالی در حین عمل جراحی بلفاروپلاستی انجام می‌دهند، موظف به مصرف داروهای خاص، حساسیت به داروها و بیماری‌های خاص هستند، حتماً به پزشک خود اطلاع دهند.
به گفته بهترین پزشکان جراحی پلک در اصفهان، عموماً افراد باید از ژل، ایبوپروفن، آسپرین و هرگونه رقیق کننده خون خودداری کنند. از 2 هفته قبل از جراحی خودداری کنید، زیرا چنین داروهایی خطر خونریزی حین جراحی را افزایش می دهد.
قبل از جراحی پلک مضاعف، بیمار باید از نظر وضعیت عمومی و سلامت جسمانی معاینه شود، مشروط به معاینه و بررسی است، بنابراین آزمایشات لازم در این زمینه برای وی تجویز می شود و موظف است قبل از عمل این آزمایشات را انجام دهد.
دوره نقاهت بعد از جراحی پلک دوبل
در بیشتر موارد، پس از جراحی دوبل پلک، تورم و کبودی جزئی روی صورت وجود خواهد داشت که ممکن است ۲ تا ۴ هفته طول بکشد. پس از این مدت تورم و کبودی کاهش می یابد و اثری باقی نمی ماند. بیماران می توانند پس از چند روز به فعالیت های عادی روزانه خود ادامه دهند. بخیه ها معمولا بین روزهای چهارم تا هفتم برداشته می شوند. در برخی از روش ها مانند جراحی پلک فوقانی که معمولاً با بی حسی موضعی انجام می شود، نیازی به بستری شدن در بیمارستان نیست و بدن بیمار می تواند ظرف چند روز به سر کار بازگردد. البته تاکید می شود که در عرض 4 هفته هیچ گونه فعالیت بدنی و بلند کردن اجسام انجام نشود.

 

اطلاعات بیشتر در اصفهان سیصد و شصت 





:: بازدید از این مطلب : 308
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 مرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: